El proper 26 de març preparam una visita a l’exposició «INFÀMIA» al Museu Marítim de Barcelona, sobre el comerç d’esclaus amb participació catalana, que s’exposa al museu. Interessats podeu contactar a través del correu agamgirona@agamgirona.cat fins el 16 de març.
Compartir publicació
Altres articles
Fes una ullada a altres articles relacionats que et puguin interessar